• Korzystanie z logo stowarzyszenie o którym coraz więcej mówi się na rynku Digital Signage i które staje się ośrodkiem opiniotwórczym w zakresie DS na terenie kraju
  • Pojawienie się na stronie www.pdsa.org.pl z własnym logo, krótką informacją o firmie i linkiem do strony głównej
  • Możliwość reklamowania się na stronie PDSA
  • Dostęp do specjalnych cen na udział w Targach branżowych
  • Dostęp do pakietu informacji z wszelkiego rodzaju targów branżowych
  • Członkostwo w Izbie Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej
  • Bliski kontakt z prasą branżową zaangażowaną w działania Stowarzyszenia
  • Możliwość udziału w spotkaniach Stowarzyszenia podczas których następuje wymiana informacji na temat działania na rynku DS. oraz tworzenie strategii działań
  • Udział w organizacji spotkań branżowych, dzięki którym Stowarzyszenie rozwija świadomość Digital Signage wśród Domów Mediowych,  Agencji Reklamowych itp.
  • Dostęp do badań rynku w zakresie DS. - pochodzących od członków Stowarzyszenia i pozyskiwanych za granicą kraju
  • Dostęp do przykładów najlepszych rozwiązań poprzez stronę PDSA - każdy z członków będzie posiadał dostęp do biblioteki, w której te przykłady się znajdą
  • Dostęp do ofert, które umieszczać będą na stronie członkowie PDSA (których sami nie planują realizować z różnych względów mimo, że są w zakresie DS.)
  • Korzystanie z jednolitej komunikacji,  standardowej dla rynku DS. nomenklatury, która pozwoli na lepsze rozumienie tego specyficznego biznesu, szczególnie przez klientów
  • Korzystanie z edukacji rynku, którą mocno  zajmuje się PDSA
  • Autopromocja firmy,  która będzie rekomendowana poprzez liczące się na polskim rynku opiniotwórcze stowarzyszenie
  • Scanning sytuacji prawnej w zakresie DS.

Zobacz także

Digital Signage trends conference

Raport PDSA 

PDSA Awards

Jak zostać
członkiem PDSA?

Członkowie wspierający